loading...
باشگاه فرهنگی ورزشی شهید یسری اردبیل | امید اردبیل
سعیدی بازدید : 14 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (2)
سرپرست کمیته فوتسال گفت: مربی تیم ملی امید تا پیش از بازی دوستانه با روسیه مشخص خواهد شددر خصوص پیشنهاد ایران به سپ بلاتر برای برگزاری رقابت‌های جام جهانی 2020 و اینکه چقدر احتمال پذیرش این پیشنهاد وجود دارد، اظهار داشت: در شرایط اقتصادی کنونی ما کمتر به دنبال میزبانی هستیم. به نظرم باید هم اکنون شرایط را مهیا و تجهیزات را برای آینده فراهم کنیم تا بتوانیم میزبانی را از آن خود کنیم.

وی در مورد اینکه امیدی برای کسب میزبانی جام جهانی 2020 ندارد، یادآور شد: این مسئله هم اکنون نامفهوم است و باید پیش برویم تا شاید شرایط عادی‌تر شود و بتوانیم امتیازاتی بگیریم در همین مذاکرات هم احتمال عادی شدن شرایط وجود دارد. این موضوع بستگی به رقبای ما دارد. ما بدون امیدواری پیشنهادی را نمی‌دهیم.همیشه ایران در مسائلی که از او درخواست شده است پیشقدم بوده است. ما دو شهر تبریز و مشهد را برای جام باشگاه‌های آسیا برای سال آینده پیشنهاد داده‌‌ایم.

سرپرست کمیته فوتسال تصریح کرد: به علت اینکه سپ بلاتر وقتش محدود است من امروز با کفاشیان در مورد مسائلی که می‌خواهیم با او مطرح کنیم، صحبت خواهیم کرد. این یک واقعیت است که فوتسال ما جهانی شده و پایمان را باید از آسیا فراتر بگذاریم. حالا این موضوع از طرف ایران به مسئولان فیفا و AFC پیشنهاد خواهد شد تا آنها شرایط را برای پیشرفت فوتسال در آسیا و جهان فراهم کنند.

افتخاری در مورد اینکه آیا پیشنهاد افزایش سهمیه ایران در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را خواهد داد، گفت: این موضوع در کل منتفی شد زیرا تحلیل آنها این بود که اگر سهمیه ایران افزایش پیدا کند، در نهایت می‌خواهند دوتیم ایرانی فینالیست شوند سایر کشورها توان بیشتر کردن تیم‌ها را ندارند. ژاپن خیلی زور بزند یک تیم قدرتمند درست کند که مقام بگیرد.

وی در مورد انتخاب مربی تیم ملی امید خاطرنشان کرد: قرار است زمانی که خسوس به ایران بازگشت در این باره با او صحبت کنیم و پیش از دیدار دوستانه با روسیه که 11 و 12 آذر ماه برگزار خواهد شد، این مسئله را انتخاب کرده باشیم. خسوس معتقد است که بازیکن و مربی‌ای که می‌خواهد به تیم ملی کمک کند باید از دل لیگ بیرون بیاید به همین دلیل ما از مربیان موفق لیگ انتخاب خواهیم کرد.

سرپرست کمیته فوتسال در مورد اینکه آیا این مسئله با قانون گذشته کمیته فوتسال مبنی بر اینکه مربیان لیگ همزمان حق حضور در تیم ملی را ندارند، منافات دارد،‌گفت: این مسئله تداخلی با هم ندارد ما زمانی که اردوهای تیم ملی را برگزار خواهیم کرد لیگ تعطیل خواهد بود و مسئله‌ای وجود ندارد افرادی مثل خوراکچی، ‌مصطفی عمادی و حتی رضا لک می‌توانند به عنوان مربی به تیم امید کمک کنند.

وی در مورد دیدار دوستانه ایران و برزیل و رومانی تصریح کرد: به علت اینکه زمان هماهنگی برای برگزاری دیدار دوستانه با برزیل در دبی کم بود، نتوانستیم اسپانسری پیدا کنیم و این بازی منتفی شد. احتمال دارد بازی با رومانی هم در اواخر فروردین ماه سال آینده برگزار شود. حالا باید خسوس که به ایران آمد با او صحبت کنیم و برنامه‌هایش را بگیریم.

سرپرست کمیته فوتسال در مورد رای دیدار تیم‌های دبیری و میثاق تصریح کرد: ما می‌خواهیم عدالت رعایت شود و همچنین حکم هم سریع صادر شود تا تیم‌های دیگر ضرر نکنند. مسابقات حساس شده و تیم‌ها برای تک تک امتیازها برنامه‌ریز می‌کنند. در این دوره از مسابقات نسبت به دوره‌های گذشته تیم‌ها شرایط بهتری دارند. بخش خصوص وارد میدان شده و 3 تیم دولتی را گرفته که این مسئله باعث پیشرفت می‌شود.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دوست در تاریخ 1392/08/14 و 23:38 دقیقه ارسال شده است

خیلی خوبه امیدواریم مربی که با رده های سنی پایه خوب کارکرده برا تیم ملی امید انتخاب بشه که از نظر من خسوس یه مربی تاکتیکی رو انتخاب کنهشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط دوست در تاریخ 1392/08/14 و 23:37 دقیقه ارسال شده است

خیلی خوبه امیدواریم مربی که با رده های سنی پایه خوب کارکرده برا تیم ملی امید انتخاب بشه که از نظر من خسوس یه مربی تاکتیکی رو انتخاب کنهشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال استان اردبیل - گروه A

    لیگ برتر فوتسال استان اردبیل– گروه B

     

    تیم

    بازیها

    برد

    مساوی

    باخت

    زده

    خورده

    تفاضل

    امتیاز

    1

    شهید زمانی اردبیل

    5

    4

    1

    -

    18

    9

    9+

    13

    2

    کاریابی کار آفرین اردبیل

    5

    2

    2

    1

    11

    10

    1+

    8

    3

    یاران قیام مشگین شهر

    5

    2

    1

    2

    9

    8

    1+

    7

    4

    باغات سیدی گرمی

    5

    1

    2

    2

    8

    6

    2+

    5

    5

    دیدار سیر گیتی بیله سوار

    5

    1

    1

    3

    10

    15

    5-

    4

    6

    طلایه داران نصر اردبیل

    5

    1

    1

    3

    3

    11

    8-

    4

    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 254
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 133
  • بازدید ماه : 217
  • بازدید سال : 892
  • بازدید کلی : 92,662