loading...
باشگاه فرهنگی ورزشی شهید یسری اردبیل | امید اردبیل
Admin-AS9 بازدید : 129 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (6)

برای موفق شدن باید اول باور کنیم که می توانیم .کشتى در ساحل امن تر است، ولى براى این منظور ساخته نشده است: پس حرکت کنید.

به نام خالق خاطرات بزرگ و فراموش نشدنی

با سلام وعرض تبریک مجدد خدمت اهالی خانواده باشگاه فوتسال کاریابی کارآفرین بابت قهرمانی در لیگ برتر استان در رده سنی امید.با اجازه مدیریت محترم باشگاه میخواستم چند توصیه کنم برای بازیکنان عزیز این تیم که باید اعتراف کنم پتانسیل فراوانی در تبدیل گفتار بنده به عمل دراین چند مدتی که در کنار انها در مسابقات مختلف بوده ام داشتند.

نمیخواهم با گفتن این جملات از ارزش های بازیکنان تیم در قهرمانی های چند وقت اخیرکم کنم اما برای بنده همیشه یه موفقیت بزرگ بوده که که بر مفاهیم این جملات استوار باشم.

به عقیده من موفقیت از شکستی به شکستی دیگر رفتن بدون اینکه شور و اشتیاق خود را از دست بدهم است.

به این جمله همیشه ایمان دارم فقط آنها که جرات شکست خوردن دارند، موفق می شوند.پس همیشه یک روی سکه را نبینید.

اگر افتادید مهم نیست... به شرطی که موقع بلند شدن از زمین چیزی بردارید.سعی کنید زمان شکست خوردن چیزی را تجربه کنید کهدر مسیر پیروز شدن به دردتان بخورد.

موفقیت کلید لذت بردن ازفوتسال نیست. لذت بردن ازفوتسال کلید موفقیت است. اگر از کاری که انجام می دهید لذت ببریدو راضی باشید، موفق ترین هستید.پس سعی کنید لذت ببرید...!

همیشه به خاطر داشته باشید که تصمیم خودتان برای موفق شدن از هر چیز دیگر مهمتر است.پس تصمیمات هدفدار بگیرید.

توجه داشته باشید کسی به موفقیت دست می یابدکسی که مورد تحسین منتقدان باشد و خیانت دوستان را تحمل کند . کسی که بهترین خصوصیات افراد را ببیند و بهترین ها را تقدیم آنها کند . کسی که زندگیش یک الهام باشد و خاطره اش یک نیایش.

از اساتید خود آموختم انسان موفق کسی است که قادر است با آجرهایی که دیگران به سویش پرتاب میکنند ، پایه و بنیادی محکم و استوار برای خود بسازد.به حرفهای دیگران اهمیت ندهید گاهی هم سعی کنید در قبال حرفای دیگران کمی کر(نشنوید) باشیدو بدانید اگرخداوند آرزویى را در دلتان نهاده، حتما توانایى رسیدن به آن را در تو دیده است.

اشتباه است اگر باور داشته باشید که مردم از موفقیت، موفق می شوند. در اکثر موارد، از طریق شکست هایمان است که موفق می شویم.

همیشه دوست داشتم کارهای بزرگ و منحصر به فرد انجام دهم، اما وظیفه ام انجام کارهای کوچک و پیش پا افتاده است طوری که گویی کارهایی بزرگ و منحصر به فردند. دنیا نه فقط با اقدامات بزرگ و قدرتمندانه قهرمانان، بلکه با کارهای کوچک اما صادقانه کارگران پیشرفت می کند.سعی کنید صداقت را سرلوحه کارهایتان قرار دهید.

 

در زندگیم همیشه بزرگترین تحسینی که تابه حال شنیده ام وقتی بود که کسی از من پرسید به چه فکر می کنم، و سپس با علاقه به پاسخ من گوش داد.

دقت کنید رمز موفقیت در دنبال کردن هدف بدون مکث و درنگ است. ولی موفقیت چیست؟ من موفقیت را در تشویق و تبریک تماشاچیان و دوستان واطرافیان نمی بینم موفقیت در رضایت خود از کاری است که انجام داده ایم.

یاد جمله حضرت علی(ع) افتادم که می فرماید: دنیا خوابی است که اگر آن را باور کنی پشیمان می شوی . دنیای زیبایی داریم امروز تشویقت می کنند فردا سنگت میزنند ...!

شیرین ترین خاطراتم در موفقیتها آنهایست که سختی فراوانی برای بدست آوردنشان کشیده ایم.پس هیچ چیز راحت بدست نمی آید نگران سختی هایی که در مسیرت برای رسیدن به هدفت بوجود می اید نباش.

نمی توانم فرمولی برای موفقیت به شما بدهم، اما می توانم فرمول شکست را در اختیارتان قرار دهم و آن این است: برای خوشنود کردن دیگران تلاش کنید.

من به یک بازیکن ساده اما باهدف نیاز دارم تا به شما بازیکنی تحویل دهم که مسیر موفقیت را دگرگون می سازد. یک قهرمان بی هدف به من بدهید، یک بازیکن ساده تحویلتان میدهم.

در طول تاریخ اکثر شکست ها نصیب کسانی شده است که نمی دانستند فاصله شان تا موفقیت چقدر نزدیک است و دست از کار کشیده اند. وقتی به پول، تحسین دیگران، و شهرت بی علاقه شدید، در نوک قله موفقیت قرار گرفته اید.این منتقد نیست که اهمیت دارد، یا کسی که از شماها اشکالتراشی می کند. مهم همان کسی است که در میدان وجود دارد و صورتش از عرق، گرد و و خاک پوشیده شده، کسی که دلاورانه مبارزه میکند، اشتباه می کند و هر از گاهی خسته میشود. کسی که معنای اشتیاق و فداکاری را می داند و خود را در راه هدفی با ارزش فنا می کند. کسی که اگر هم شکست بخورد، در اوج تلاش و مبارزه شکست خورده است و هیچگاه با کسانی که نه معنای پیروزی را می دانند و نه شکست را همنشین نیست.بهای موفقیت، کار و تلاش زیاد است. من فکر می کنم اگر شما بتوانید بهای آن را بپردازید، در هر کاری موفق خواهید شد.


برای موفق شدن باید اول باور کنیم که می توانیم .کشتى در ساحل امن تر است، ولى براى این منظور ساخته نشده است: پس حرکت کنید.

 

 

آرزومند آرزوهایتان


                                                                                                                                                       حسین رحیمی

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط غعفذفدفذف در تاریخ 1392/09/05 و 21:37 دقیقه ارسال شده است

باسلام این مطلب روبردارین دیگه چندوقتبه اینجاسپتکراری شده تورج حبیبی

این نظر توسط حسين كريمي در تاریخ 1392/08/24 و 23:29 دقیقه ارسال شده است

با سلام و آزروي موفقيت و پيروزي در تمامي مراحل زندگي
حسين عزيز سخنان شما هميشه همچون گوهري ارزشمند است كه نه تنها بازيكنان فوتسال،بلكه افراد با اهداف بلند در تمامي عرصه ها مي توانند با استفاده و بهره مندي از انها در رسيدن به مقصود نهايي خود پيروز شوند/موفق و پيروز باشي
پاسخ : ممنون از نظرتون

این نظر توسط بازیکن در تاریخ 1392/08/23 و 13:19 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خدا قوت هم برای قهرمانی هم برای زحمتی که به فوتسال میکشید.من خیلی از این جمله ها رو تو سالهای قبل بصورت شفاعی از خود اقای رحیمی شنیده ام امیدوارم بازیکنان حال حاضر ونسل امروزی به این متن به عنوان یک نوشته نگاه نکنن.شکلکبازیکنشکلک

این نظر توسط م.ح در تاریخ 1392/08/21 و 13:40 دقیقه ارسال شده است

مطالب جالب وپرمعنی بودن ولی نمیدونم که اقای رحیمی شمااین جملات را از چه جهتی گفتین ایا در فهم بازیکنانتان هست یانه.ولی بنده به شخصه به چندین جمله ای که تو توصیه هاتون گفتین باور کامل دارم چون قبلا باهاتون کار کردمشکلکشکلک

این نظر توسط 70-1 در تاریخ 1392/08/21 و 10:18 دقیقه ارسال شده است

سلام،اقای رحیمی مطلب زیبا و شیوایی بود من ب نوبه خودم بهره مند شدم امیدوارم سایر دوستان نیز از آن بهره گیرند/و بابت تلاش بی ریب و ریا شما و همکارانتان یک خدا قوت از صمیم قلب عرض میکنم/شکلک

این نظر توسط behnam13 در تاریخ 1392/08/20 و 21:00 دقیقه ارسال شده است

خوب بود ولی یکم شعاری بود............ با اینکه ما به شعارها علاقه داریم!!!!!!!!!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال استان اردبیل - گروه A

    لیگ برتر فوتسال استان اردبیل– گروه B

     

    تیم

    بازیها

    برد

    مساوی

    باخت

    زده

    خورده

    تفاضل

    امتیاز

    1

    شهید زمانی اردبیل

    5

    4

    1

    -

    18

    9

    9+

    13

    2

    کاریابی کار آفرین اردبیل

    5

    2

    2

    1

    11

    10

    1+

    8

    3

    یاران قیام مشگین شهر

    5

    2

    1

    2

    9

    8

    1+

    7

    4

    باغات سیدی گرمی

    5

    1

    2

    2

    8

    6

    2+

    5

    5

    دیدار سیر گیتی بیله سوار

    5

    1

    1

    3

    10

    15

    5-

    4

    6

    طلایه داران نصر اردبیل

    5

    1

    1

    3

    3

    11

    8-

    4

    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 254
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 181
  • بازدید سال : 856
  • بازدید کلی : 92,626